Perhatian!! Kandungan Laman Web Ini Bakal Merubah Kehidupan Anda Suatu Hari Nanti!...Walaupun Ketika Ini Anda Tengah Sengkek - Hidup Dalam Kesempitan Wang!

SERIUS, Jika Anda Berikan Masa 10 MINIT, Saya Akan Tunjukkan, Bagaimana Anda Boleh Menjadi KAYA, Dan KEKAL MEWAH Tanpa Perlu Bersusah Payah Mencari DUIT..! Dan Yang TERBAIK Ianya MUDAH Serta SIFAR RISIKO!

Panduan paling MENGUNTUNGKAN dan SELAMAT BERMULA SEJURUS ANDA SELESAI MEMBACA laman web ini! Dan jika anda sedang mencari pelaburan skim cepat kaya, sistem piramid dan MLM murahan, maaf sila beredar kerana apa yang saya akan beritahu ini 100% tiada kaitan langsung dengan semua gejala tersebut. Sebaliknya ianya merupakan Panduan RAHSIA Yang Tidak Pernah Didedahkan Oleh Para Jutawan Di Luar Sana..!

 

Daripada :Penulis Ebook Kewangan No.#1 Malaysia

Khairulnahar a.k.a Thinkerich
www.PemikirKaya.com

Perkara : Bagaimana Saya Boleh Bantu Anda Untuk Menjadi Kaya?

Salam sahabat yang sedang mencari-cari rahsia SEBENAR untuk menjadi kaya! Bayangkan sekarang ini anda sedang menjana pendapatan yang tak pernah anda fikirkan seumur hidup, bekerja cuma satu atau dua jam sehari, memiliki banglo mewah, kereta mewah yang tak perlu anda risaukan bayaran bulanannya dan hidup bahagia bersama orang tersayang dan keluarga tercinta.

Bayangkan anda sekarang tidak lagi risau tentang wang dan mulai nampak dengan jelas cara bagaimana untuk hidup senang tanpa perlu bersusah payah mencari duit semata-mata mahu jadi kaya!

Bayangkan anda kini sedang menjana pendapatan yang berterusan tanpa perlu bekerja untuk dapatkan wang lagi sebaliknya membiarkan wang berkerja untuk anda, dan yang paling seronok anda ada banyak masa terluang yang anda boleh penuhi dengan apa jua aktiviti yang anda ingin lakukan.

Bayangkan anda boleh lakukan semua ini tanpa perlu berkerja keras atau meminjam wang daripada bank, pinjaman kerajaan, ah long, atau mengharapkan simpati saudara mara mahu pun terpaksa menyertai skim cepat kaya, main loteri atau menang nombor ekor!

 

Mahukah Anda Menikmati Kesemua Kesenangan Seperti Di Atas?

 

Baiklah sebelum boleh saya bocorkan RAHSIA di mana anda boleh merubah kehidupan anda dengan mudah yang tak pernah terfikir oleh orang ramai di luar sana, saya ingin bertanyakan anda beberapa soalan berikut :

 

Sila check kotak di sebelah kanan jika setuju...

 
 
 
 
Mahukah anda jika saya berikan sebuah panduan RAHSIA untuk menjadi kaya, di mana anda tak perlu lagi bersusah payah mencari wang semata-mata untuk menjadi kaya?
 
 
Atau bagaimana kalau saya katakan anda boleh mengumpul RM1,000,000.00 dengan hanya melakukan proses 'Rahsia' ini berulang-ulang kali. Nak tak?
 
 
Dan bagaimana kalau saya tunjukkan kepada anda 'proses pelaburan sebenar' yang 100% bebas risiko kerugian dan bersih daripada kena tipu. Setuju?
     

Al-hamdulillah... saya gembira, anda bersetuju dengan semua soalan saringan tadi.

Tahukah anda! Semasa anda sedang berfikir untuk menjawab soalan cepu emas dari saya tadi, di luar sana, ramai yang telah menjadi kaya raya dengan mendapat hasil RM10,000, RM50,000.00 malah RM100,000.00 hari ini tanpa perlu memerah keringat pun dengan RAHSIA ini.

Baiklah, saya tahu anda pasti ingin tahu jawapan bagi kesemua soalan di atas bukan? Kalau tidak, pasti anda sudah berhenti membaca mesej ini, betul tak?

 

Sudah..., Sekarang Kita Jangan Berlengah Lagi, Dengar Apa Yang Ingin Saya Katakan...Dengar Dengan Teliti...

 

Saya mahu anda tahu bahawa apa sahaja yang saya sampaikan di laman web ini adalah mustahak. Sangat Mustahak!

Saya mahu anda beri perhatian dan fokus setiap apa yang saya katakan sehingga tamat .

Jika anda sedang mencari satu bentuk Panduan untuk membantu anda menyelesaikan masalah wang dan seterusnya membantu anda menjadi kaya pada masa depan, saya boleh katakan pencarian anda berakhir di sini.

Ya, anda boleh dapatkan jawapannya melalui laman web ini. Mungkin sebelum ini anda merasakan untuk menjadi kaya anda perlukan wang yang banyak bagi membolehkan anda bergelar hartawan mahu pun jutawan, namun pada hakikatnya, anda tak perlu semua itu!

Mungkin anda tak percaya! Tapi biar saya ulanginya sekali lagi.

"Jika Anda SERIUS Mahu Jadi Kaya, Anda Sebenarnya Tak Perlukan Wang...!"

Tiada siapa yang boleh menjamin anda menjadi kaya dengan wang yang banyak jika anda 'Tidak Tahu' cara sebenar untuk menjadi kaya!

Lihat saja apa yang terjadi pada salah seorang daripada mereka yang hanya tahu mencari wang yang banyak sahaja (sebaliknya tak tahu cara sebenar nak jadi kaya) tanpa mengira baik buruk sumbernya...

Keratan Akhbar Berita Harian Edisi 13 Mei 2011

Mungkin beliau menyangka dengan perolehi wang yang banyak, beliau boleh membuatkan hidupnya dan keluarga jadi kaya, namun sebaliknya berlaku.

Inilah akibatnya apabila meletakkan wang sebagai fokus utama untuk menjadi kaya. Baik buruk, halal haram, kesemuanya diketepikan semata-mata mahu jadi kaya!

Apa yang dipaparkan dalam keratan akhbar di atas jelas membuktikan bahawa wang bukanlah perkara utama untuk bantu anda menjadi kaya.

Sebenarnya masih ramai yang salah faham tentang kekayaan yang sebenar!

Masih ramai yang membuat tanggapan wang yang banyak menjadikan seorang itu kaya, sebaliknya ianya bukanlah fakta yang tepat!

Anda boleh melihat sendiri 'bahana' terlalu fokus mencari wang untuk menjadi kaya. Ianya membuatkan lebih ramai orang terjebak dengan salah laku dan penyelewengan.

Menyertai Skim Cepat Kaya, Skim Piramid, Pelaburan 'Hype' dan apa jua program yang seangkatan dengannya.

Terlibat dengan jenayah, pecah amanah, penyelewangan, rasuah, mencuri, merompak sehinggakan ada yang sanggup membunuh semata-mata kerana percaya wang boleh membuatkan mereka boleh menjadi kaya!

 

Habis Tu Kalau Bukan Wang Yang Boleh Membuatkan Saya Jadi Kaya, Apa Yang Patut Saya Buat?

Saya Nak Juga Hidup Mewah, Hidup Kaya Raya Pada Masa Depan Bersama Keluarga!

 

Sabar, sabar. Saya tahu anda sudah tak boleh sabar lagi untuk mengetahui apa yang perlu anda buat untuk membantu anda menjadi kaya.

Saya juga tabik, kerana anda ada niat dan cita-cita untuk menjadi kaya demi masa depan anda dan keluarga dan yang paling penting anda tidak terjerumus ke dalam skim cepat kaya.

Saya juga tahu hari ni ramai yang susah hati dan gelisah sebab tak cukup duit...Apa tak nyer, harga barang makin hari makin naik, lepas gula naik, tarif elektrik pula yang naik.

Tu belum cakap pasal harga Minyak lagi! Petrol RON 95 & Diesel makin hari makin naik...Biarpun kerajaan dah umumkan tak naikkannya dalam masa terdekat ini...selepas PRU 13 katanya...

Tu pun tak 'confirm' dan tak tahu lagi, kalau tiba-tiba kerajaan "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan' yang dipilih rakyat hari ni umumkan harga petrol naik mulai esok, macamana?

Tu perkara biasa dan pernah terjadi pun sebelum ni... bahkan selalu terjadi pun :(

Tak ke gelabah kita pergi ke stesen minyak beratur panjang semata-mata untuk dapatkan petrol pada harga yang lebih murah buat kali terakhir!

Betul tak!

Tak Percaya? Lihat tarif elektrik telah dinaikkan sebelum ini ...

Paparan Berita Harian Online Edisi 31 Mei 2011

 

Dan terbaru mulai 03 September 2013 Minyak Petrol RON95 & Diesel NAIK LAGI ...

 

Paparan Berita Harian Online Edisi 02 September 2013

 

Baiklah saya tak nak cerita pasal masalah tersebut kerana ianya berada di luar kawalan kita.

Kita tak mampu nak ubah keputusan kerajaan...apa sahaja keputusan yang dibuat oleh kerajaan adalah di luar kawalan hidup kita.

Cuma apa yang boleh kita ubah ialah kerajaan yang memerintah. Itu pun dalam 5 tahun sekali je melalui pilihanraya.

Tapi tu pun belum tentu, sebab ianya juga melibatkan keputusan dan pilihan orang lain juga...

Jadi apa yang ingin saya beritahu anda, untuk menjadi kaya kita kena buat pilihan.

  • Ya, pilihan untuk menjadi kaya.
  • Pilihan untuk tidak lagi hidup miskin.
  • Pilihan untuk mempunyai masa yang panjang bersama keluarga.
  • Pilihan untuk hidup bahagia dan berjaya.

 

Sebab hidup adalah tentang pilihan. Kita mempunyai kuasa untuk memilih tujuan hidup kita sebagaimana kuasa untuk memilih kerajaan 5 tahun sekali dalam pilihanraya.

Tapi pilihan hidup anda adalah lebih penting kerana anda mampu mengawalnya mengikut kemahuan dan impian hidup anda.

Yang paling penting, dalam hidup ini, anda sebenarnya mempunyai pilihan untuk mengawal sumber yang ada disekeliling anda, walau apa pun keadaan ekonomi, walau sesiapa pun yang memerintah negara ini suatu hari nanti.

Jangan sekali-kali jadikan masalah politik, masalah kenaikan harga barang, masalah ketiadaan subsidi sebagai 'alasan' untuk anda terus kekal hidup miskin dan tersepit dengan masalah kewangan.

Ingat, tiada gunanya anda merungut pada sesuatu yang berada di luar kuasa dan kawalan anda.

 

" Anda menjadi 'berkuasa' bilamana anda boleh mengawal sesuatu keadaan, dan anda menjadi lemah bila anda membiarkan diri anda dikuasai oleh keadaan."

 

Begitu juga dengan wang dan kekayaan.

Anda akan menjadi TUAN apabila anda dapat mengawal dan menguasainya, dan menjadi HAMBA bila mana anda membiarkannya mengawal dan menguasai hidup anda.

Hakikatnya pada hari ini lebih ramai yang memilih untuk membiarkan hidup dikawal oleh wang dan keadaan sekitarnya daripada memilih untuk mengawal wang dan persekitaran mereka.

Oleh kerana kesedaran dan keinginan saya untuk membantu merubah seramai mungkin rakyat negara ini menikmati hidup yang lebih bahagia dan sempurna, walau apa pun keadaan ekonominya nanti, maka saya sediakan satu panduan.

Ya, sebuah panduan yang lain dari yang lain!

Semata-mata untuk membantu anda agar boleh memilih dan seterusnya mempunyai kuasa untuk mengawal wang dan kehidupan yang semakin mencabar pada hari ini dan masa-masa akan datang...

Saya yakin dan percaya dengan adanya 'Rahsia' yang akan saya dedahkan nanti, anda sudah boleh mulai merancang hidup anda dengan lebih mudah, walau apa pun tahap kewangan dan kekayaan yang diidam-idamkan selama ini.

Yang penting, anda tak perlu risau lagi tentang wang sebaik sahaja anda menguasai teknik-teknik yang bakal saya didedahkan sebentar lagi.

Ya, rahsia yang tidak pernah diberitahu oleh orang-orang kaya dan para jutawan sebelum ini. Rahsia yang disimpan kukuh dan selamat oleh golongan para jutawan selama ini!

 

Jadi Apakah Rahsianya..?

 

Baiklah, sebelum saya dedahkan segalanya, saya mahu anda bertenang terlebih dahulu. Biar saya jelaskan asasnya dahulu. Tanpa asas yang kukuh, sesuatu yang kita bina akan cepat runtuh atau tumbang begitu sahaja.

Menara KLCC tidak dibina menggunakan asas sebuah bangunan biasa sebaliknya menggunakan asas tapak sebuah bangunan pencakar langit!

Begitu juga dengan rahsia kekayaan, tanpa mengetahui asasnya terlebih dahulu, maka sudah tentu usaha kita untuk membina kekayaan tak akan pernah berjaya kerana asas yang kita bina tidak kukuh.

Setiap kali anda cuba bina aset kekayaan, ianya kembali runtuh kerana anda tiada asas yang kukuh.

Jadi dalam proses mencipta dan membina kekayaan, saya tak akan sekali-kali beritahu anda bagaimana nak cari duit lebih untuk atasi masalah tersebut.

Sebabnya yang pertama adalah kerana, untuk jadi kaya anda sebenarnya tak perlukan wang...saya akan jelaskannya nanti bagaimana caranya.

Keduanya, saya tahu dah terlalu banyak panduan dan teknik buat duit dalam dunia internet hari ni. Cuma antara nak buat dengan tak nak buat aje...

Bukannya teknik buat duit di internet tak menjadi, tapi sebenarnya lebih daripada menjadi. Dan ianya terbukti boleh hasilkan 4 hingga 5 angka sebulan.

Ramai yang dah berjaya dapatkannya. Tak kiralah Otai IM ke mahu pun newbie. Dah ramai yang mula boleh dapat duit tambahan melalui internet ni. Bahkan hampir sebahagian pendapatan saya pun datangnya daripada aktiviti buat duit di internet setiap bulan...

Tapi apa yang ingin saya beritahu pada anda ketika ini, tak ada gunanya jika anda dapat duit yang banyak jika anda tak tahu menggunakannya...

Betul, serius!

Saya kenal ramai yang buat duit atau dapat gaji 5 angka sebulan tetapi tak juga hidup senang, jauh sekali nak jadi kaya...

Mana saya tahu?

Saya dapat tahu hasil daripada pengalaman dalam memberi khidmat nasihat dan konsultasi yang saya jalankan selama ini.

Saya tahu ramai yang tak ada masalah untuk dapatkan duit, tetapi ramai yang berdepan dengan cabaran bagaimana nak gunakannya dengan cara yang betul.

Maksud betul di sini, ialah bilamana duit yang mereka dapat, digunakan untuk mengatasi masalah kewangan dan seterusnya membuatkan hidup mereka kaya -raya!

Itu pengalaman saya ketika membantu mereka yang mampu dapat banyak duit.

Saya dapati kebanyakan mereka senang-senang je boleh dapat duit 4-5 angka sebulan, bahkan ada yang pernah dapat 6 angka..banyak tu...!

Tapi masih lagi berdepan dengan masalah kewangan...

Begitu juga dengan mereka yang berpendapatan sederhana, pekerja makan gaji yang ada gaji
tetap setiap bulan.

Masalah mereka ni lain pula.

Mereka mempunyai batas pendapatan yang terhad tapi terjamin. Sebab apa? Sebabnya tiap-tiap bulan gaji mereka dah ditetapkan. Jadi senang lah sikit nak buat bajet.

Masalahnya, bila gaji dah tetap, maka lebih mudahlah untuk buat KOMITMEN hutang baru. Lebih mudahlah nak buat pinjaman sana, loan sini.

Tak boleh nak bayar, pinjam sana, bayar sini. Itulah kebiasaan yang saya jumpa, kebanyakan mereka ni terlebih belanja dan silap guna duit gaji mereka.

Maksud silap di sini ialah bilamana dapat duit, lebih banyak dihabiskan untuk sesuatu yang tak menguntungkan atau dengan kata lain perbelanjaan yang tak membantu mereka untuk menjadi kaya, sebaliknya membuatkan mereka bertambah miskin pula...

Mereka sangka mereka beli aset untuk kegunaan masa depan, tapi hakikatnya, terpaksa pula
keluarkan lebih banyak duit untuk menampungnya...

 

Bagaimana Dengan Anda? Adakah Anda Mengalami Situasi Yang Sama?

 

Baiklah, anda tak perlu jawab dulu..

Sebab saya tahu apa pun jawapan anda, saya pasti anda masih ingin tahu, apakah rahsia sebenar untuk menjadi kaya, bukan?

Sebab sebelum ini anda sangka hanya wang lah yang boleh membuatkan anda kaya. Betul tak?

Tapi itu semua tak tepat sama sekali!

Ya, saya ulanginya sekali lagi, ianya adalah sesuatu yang salah sama sekali.

"Wang Tak Boleh Membuatkan Anda Jadi Kaya!"

Sebab apa saya berani kata begitu?

Sebabnya mudah, jika sekiranya anda hanya mendapat atau memiliki wang dalam jumlah yang kecil, sudah tentu anda tak boleh jadi kaya bukan?

Tapi jika anda dapat banyak duit pula, adakah anda pasti anda boleh menjadi kaya?

Saya akui yang anda akan jadi kaya, tetapi dalam masa yang tak lama, hanya dalam masa yang amat singkat!

Contohnya anda boleh lihat perkara yang sama berlaku ke atas terlalu ramai orang yang hidup pada hari ini. Ada yang kelihatan mewah dan kaya tapi asyik merungut tak cukup duit...

Bayangkan anda dapat duit RM10,000 pada setiap bulan. Kemudian anda belanjakannya untuk beli gajet elektronik terbaru macam iPad 2, atau iPhone 5, beli pakaian berjenama mewah, makan di restoran dan hotel 5 bintang, bayar instalment kereta 'sport' anda, bayar ansuran 'Mahligai' mewah anda dan kemudian anda dapati anda terpaksa pula gunakan kad kredit untuk tampung perbelanjaan petrol dan shopping anda.

Last-last anda dapati bil hutang kad kredit anda semakin melambung tinggi, sebab anda hanya bayar minima tetapi caj perbelanjaan secara maksima setiap bulan.

Akhirnya anda dapati dah tak cukup duit untuk tampung gaya hidup anda. Jadi, nak selesaikan masalah ini, anda cari lagi duit yang banyak supaya dapat gunakannya untuk bayar hutang.

Tapi sebaik sahaja anda dah berjaya selesai bayar hutang, sekali lagi anda belanjakan duit anda untuk meningkatkan lagi gaya hidup anda dengan cara yang sama.

Kitaran ini berterusan, anda lakukan perkara yang sama, dapat duit belanjakannya, cari duit lagi dan belanja lagi...dan perkara yang sama berterusan...!

 

Agaknya Sampai Bila Masalah Kesempitan Wang Anda Akan Selesai?

 

Nak kata kaya tak adelah...tapi 'bergaya' macam orang kaya adalah!

Baiklah untuk mudah faham saya bagi satu lagi contoh.

Saya yakin anda tentu mempunyai ASET. Semua orang mempunyai ASET seperti rumah dan kereta sebagai contohnya.

Soalnya sekarang... adakah sesuatu yang anda sangkakan sebagai ASET tu dapat memberikan kesenangan dan pulangan yang menguntungkan kepada anda?

Atau dalam masa yang sama anda perlu dapatkan lebih banyak duit untuk menampungnya?

Jika itulah keadaannya yang terjadi, impian dan cita-cita anda untuk menjadi kaya bolehlah anda lupakan.

Sebabnya, Orang kaya tak lakukan semua itu!

Sebenarnya...

Jika sekiranya ketika ini anda mempunyai aset, tetapi aset yang anda miliki membebankan kewangan anda sehingga menyebabkan perbelanjaan anda menjadi BERTAMBAH BESAR! Ianya bukanlah aset tetapi LIABILITI!

Sebab itulah ramai yang SENGASARA dengan aset yang mereka miliki kerana aset tersebut tidak seperti yang diharapkan..

Tahukah anda... sebenarnya ASET yang anda miliki itu adalah ASET BUKAN PELABURAN, dan ianya juga dikenali sebagai 'Aset Menyusut!'

Ya, ianya menyusut sehinggalah tak ada nilainya lagi selepas itu... tapi dalam masa yang sama masih perlukan duit untuk menggunakannya.

Seandainya anda memiliki 'aset' sedemikian rupa, tibalah masanya untuk anda tahu bahawa tindakan tersebut tidak akan dapat membantu diri anda menjadi kaya!

Untuk menjadi kaya, anda mesti mempunyai ASET BERBENTUK PELABURAN dan ini adalah satu-satunya cara untuk anda menjadi kaya.

Sebenarnya ramai yang berjaya merubah kewangan hidup mereka daripada biasa-biasa menjadi kaya dan berjaya apabila mereka mulai menguasai dan mempraktikkan ilmu kekayaan yang sebenar dengan memiliki aset pelaburan dan bukannya aset liabiliti.

 

Masanya Telah Tiba Untuk Anda Jadi Kaya...

 

Berita baiknya di sini, hari ini anda juga berpeluang menguasai lebih banyak ilmu kekayaan dan RAHSIA yang bakal merubah kehidupan dan masa depan kewangan anda.

Semuanya bakal berubah sekiranya anda bersedia untuk membina NILAI diri anda dengan mempelajari prinsip-prinsip kewangan dan formula-formula kekayaan dan kejayaan melalui panduan yang akan saya kongsikan sebentar lagi.

Anda sebenarnya perlu ilmu kewangan dan kekayaan yang betul untuk berjaya dalam kewangan dan bukannya melalui jalan singkat dengan menyertai skim cepat kaya, main nombor ekor, rasuah, pecah amanah, dan sebagainya!

Baiklah sebelum saya dedahkan kepada anda rahsianya, ...

 

"Siapakah Saya?

Dan Bagaimana Saya Boleh Membantu Anda?"

 

Anda boleh panggil saya Khairulnahar atau di dunia Internet saya dikenali sebagai Thinkerich.

Saya merupakan Konsultan atau Perunding Motivasi & Kewangan yang aktif berkongsi informasi motivasi, kekayaan, kewangan dan peribadi melalui blog PemikirKaya.Com

Saya juga dikenali sebagai seorang blogger dan Internet Marketer yang aktif menyediakan informasi berbentuk pendidikan motivasi dan kewangan peribadi.

Bergiat aktif dan menceburkan diri dalam perniagaan internet tempatan sejak tahun 2007 lagi dan kemahiran saya adalah berkongsi idea-idea motivasi kekayaan dan pengurusan wang dengan menulis produk informasi motivasi kewangan sama ada di blog, ebook dan buku.

Sehingga kini saya telah menulis beberapa buah buku (termasuk dalam proses penerbitan) dan lebih 20 ebook yang membincangkan tentang motivasi kewangan, dan pengurusan kewangan peribadi telah berjaya saya hasilkan dan diterbitkan oleh saya sendiri!

Antara laman web yang boleh anda lawati ...

www.WangGaji.Com

www.PanduanBebasHutang.Com

www.Tips.KewanganPeribadi.Com

www.RahsiaPelaburEmas.Com

www.TeknikPajakEmas.Com

www.AkaunEmas.Com

www.AkademiWang.Com

 

Anda juga boleh melihat kesemua hasil karya saya sebelum ini di laman

www.KewanganPeribadi.com

Saya juga merupakan seorang Konsultan Kewangan yang ditauliahkan sebagai Affiliate Registered Financial Planner (Affiliate RFP) oleh Majlis Perancang Kewangan Malaysia atau Malaysian Financial Planning Council (MFPC).

 

 

"Jadi...Mahukah Anda, Jika Saya Tunjukkan Bagaimana Caranya Untuk Menjadi Kaya!"

 

Baiklah sebentar lagi, saya akan kongsikan dan tunjukkan kepada anda bagaimana sebenarnya anda juga boleh menjadi kaya bagi menjamin kehidupan diri, anak-anak dan pasangan hidup anda, agar dapat hidup lebih bahagia, berjaya di dunia dan akhirat!

Sebelum tu, saya ingin bertanya..

Adakah anda ingin:

Ubah Kehidupan Anda Menjadi Lebih Baik Dan Bebas Daripada Masalah Kewangan?


Mendapat Wang Secara Berterusan Tanpa Perlu Lagi Kerja Siang dan Malam?


Mempunyai Lebih Banyak Wang & Harta Daripada Hutang Piutang?


Membelanjakan Wang Untuk Mendapat Keuntungan dan Bukannya Menanggung Rugi?

 

Menyelesaikan Segala Masalah Kewangan dan Mula Membina Aset Jutaan Ringgit?

 

Ianya bukan sesuatu yang mustahil jika sekiranya anda mempunyai semua keinginan seperti saya sebutkan di atas.

Ini kerana ianya dapat dicapai oleh anda jika sekiranya anda mengetahui RAHSIA, ilmu dan tindakan yang betul untuk menjadi kaya!

Bukannya untuk menjadi kaya raya serta merta, tapi dengan ilmu dan pengetahuan yang anda ada (sudah pastilah disertakan dengan tindakan) adalah tidak mustahil untuk anda menguasai kewangan anda dan seterusnya menjana kekayaan yang berterusan …!

Orang kaya, para jutawan dan mereka yang mempunyai kewangan yang baik pada mulanya seperti anda juga… mereka juga pada mulanya tercari-cari rahsia sebenar untuk mengurus kewangan mereka sebelum mencapai kekayaan!

Mereka berjaya bukan kerana ianya nasib atau kerana mereka pandai buat duit tetapi kerana mereka berjaya menguasai ilmu RAHSIA Kekayaan dan tahu menggunakan teknik kewangan yang menguntungkan hidup mereka sehingga menjadi kaya dan berjaya.

Mereka belajar dan terus praktikkan. Begitu juga anda. Anda boleh belajar dan terus praktikkan apa yang bakal anda ketahui sebentar lagi.

Tidak kiralah sama ada anda ketika ini menerima pendapatan yang kecil, sederhana mahu pun besar tetapi masih lagi merasakan diri anda ditakuk lama, tak senang-senang juga dan tak kaya-kaya juga sampai ke saat ini, maka sudah tibalah masanya kini untuk anda mengetahui segala rahsianya!

Oleh itu, saya akan tunjukkan cara-cara menguasainnya ...

Bagi kemudahan rujukan dan pembelajaran untuk anda, kesemua rahsia, teknik dan ilmu kekayaan yang sebenar telah saya sediakan dalam sebuah ebook.

 

Mari Saya Dedahkan Rahsianya...

 

Baiklah kita jangan tunggu lagi. Tumpukan segala perhatian dan minda anda kerana panduan yang saya ceritakan ini adalah :

  • Prinsip Kekayaan Sebenar..
  • Tak Memerlukan Kelulusan Akademik, Sesiapa Pun Boleh..
  • Tak Perlukan Wang Yang Banyak Pun..
  • Tak Perlu Bekerja Untuk Cari Wang Lagi..
  • Malahan Tak Perlu Bayar Hutang Pun Untuk Jadi Kaya...

Sebagaimana janji saya di awal tadi, saya bentangkan satu bentuk panduan yang tiada tolok bandingnya sepanjang zaman iaitu...

 

RAHSIA MENJADI KAYA!!!

 

Ebook dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda membacanya dimana-mana sekalipun.

 

 

"Wang Sahaja Tak Dapat Menjadikan Anda Kaya!"


Rahsia untuk menjadi kaya sebenarnya bukanlah bergantung kepada wang semata-mata, sebaliknya ilmu dan teknik yang betul amat penting sebagaimana yang telah didedahkan melalui ebook ini.

Hari ini, jika kita tak mempunyai wang yang banyak, kita masih boleh menjadi kaya jika kita tahu cara bertindak yang betul.

Sebaliknya jika kita mempunyai wang yang banyak sekalipun, namun kita tidak tahu cara menggunakannya, kita mungkin berhadapan dengan masalah yang lebih besar!

Dalam Ebook ini, Khairulnahar telah pun mendedahkan teknik-teknik dan strategi-strategi bagaimana kita boleh menjadi kaya.

Teknik-teknik & strategi-strategi yang ditunjukkannya pasti dapat membantu sesiapa sahaja yang serius mahu membina kekayaan.

Dapatkan ebook ini kerana ianya boleh menjadi titik tolak kepada sesiapa sahaja yang mempunyai wawasan untuk menjadi kaya.

Ikhlas,

Dr. Ramli Tahir
Pengarah Urusan Klinik Surgeri Dan Pergigian Bakti Sdn Bhd.
Pengarah Urusan Syarikat Bakti Property Sdn Bhd.
Penulis Buku 'Kesihatan & Kewangan'
www.Dr.com.my

 

 

Ebook Ini Adalah Pentunjuk Lengkap Langkah Demi Langkah Untuk Membina Kekayaan Tanpa Perlu Fokus Terhadap Wang Semata-mata, Sebaliknya Belajar Menguasai PROSESnya!!!

 

Apakah Faedah Yang Bakal Anda Perolehi Dengan Memiliki Ebook Ini?

Rahsia Menjadi Kaya

 

Ebook ini mendedahkan berkenaan asas-asas mencipta kekayaan dan tindakan-tindakan rahsia yang sering dilakukan oleh orang kaya dan para jutawan di luar sana yang tak pernah didedahkan sebelum ini.

Terutama sekali melibatkan perkara paling penting yang perlu diketahui oleh sesiapa sahaja yang serius mahu jadi kaya. Anda perlu tahu antara ___________ ___________ _______________ !

Tanpa memahami perkara ini, hampir mustahil anda boleh mencapai kekayaan dalam hidup anda nanti!


Anda akan ketahui prinsip -prinsip Kekayaan dan tindakan-tindakan penting yang akan membantu memudahkan perjalanan anda mengumpul kekayaan secara menyeluruh!

Ramai orang keliru tentang kekayaan dan berpendapat untuk menjadi kaya memerlukan jumlah wang yang banyak. Anda akan dihuraikan dengan jelas kenapa dan mengapa wang bukanlah perkara yang perlu diutamakan untuk mencapai kekayaan.

Anda juga bakal didedahkan dengan RAHSIA sebenar kekayaan. Iaitu anda perlu fokus pada _________ untuk menjadi kaya bukannya wang!

Anda akan didedahkan dengan rahsia bagaimana untuk berbelanja dan dalam masa yang sama anda boleh menjana keuntungan berlipat kali ganda daripadanya. Bayangkan apabila anda menguasai rahsia ini, wang akan sentiasa mengalir masuk kepoket anda.

Anda juga bakal mengetahui bahawa dalam mengejar kekayaan anda perlu berusaha untuk mendapatkan _________ ________ dan bukannya mencari wang dan keuntungan semata-mata!

Rahsia sebenar para jutawan dan billionaire di dunia ini adalah dengan memberikan tumpuan pada __________ dan bukannya jumlah wang yang mereka terima!

Bagaimana mencipta pendapatan pasif, supaya anda tidak lagi hanya bergantung bulat-bulat pada pendapatan aktif anda setiap bulan.

Bagaimana anda boleh berhenti daripada bekerja untuk mendapatkan wang dan mula membiarkan wang mula bekerja kuat untuk anda pula.

Bagaimana menggunakan hutang untuk menjana harta kekayaan dan dalam masa yang sama anda 'tak perlu' membayarnya!!

Ketahui langkah terbaik untuk memaksimumkan pendapatan boleh guna anda sebelum ianya diambil oleh pihak kerajaan.

Ketahui bahawa untuk menjadi kaya, anda perlu lebih banyak________ daripada membeli.

Pelajari amalan rahsia yang menjadikan para jutawan dan billionair seluruh dunia menjadi kaya raya tahun demi tahun dengan hanya mengamalkan perkara ini. Yang menariknya sesiapa sahaja boleh praktikkan perkara yang sama untuk memulakan langkah pertama dalam mencipta kekayaan.

 

KLIK SINI & MILIKI SEKARANG

 

 

Ya, sebenarnya terdapat banyak lagi rahsia dan tindakan yang perlu anda ketahui, jika anda serius dan benar-benar mahu jadi kaya.

Yang pasti apa yang didedahkan melalui panduan ini akan dapat membantu anda dalam mengurus dan bertindak ke atas kewangan dan kehidupan anda menjadi lebih baik dan seterusnya dapat membantu meningkatkan aset kekayaan anda!

Saya kira inilah satu-satunya panduan yang lain daripada yang lain yang sememangnya patut dan berbaloi untuk anda miliki SEKARANG!

 

"Pertama Kali Saya Baca...

Isinya Benar-Benar Mengejutkan Saya!"

 

Mula-mula saya ingatkan, ebook ini ebook biasa jer, tetapi bila saya mula baca bab pertama, ianya mula menarik perhatian...dan makin lama saya baca, saya semakin bersemangat dan bermotivasi..

Teknik yang didedahkan sememangnya cukup berkesan dan diamalkan sendiri oleh Jutawan Terkenal iaitu Robert T.Kiyosaki. Hanya dengan menguasai perkara yang asas, InsyaAllah untuk menjadi kaya adalah bukan perkara yang mustahil!

Syabas saya ucapkan kepada bro Thinkerich. Semoga ebook ini dapat membuka mata ramai orang sekaligus mengubah corak pengurusan kewangan masing-masing.


Mohd Fazdlie a.k.a En Dlie
www.BisnesInternetPro.com

 

 

Mengapa Anda Patut Memiliki Ebook Ini?

 

Mudah difahami dan ringkas. Bukan penerangan panjang lebar dan perlukan masa berhari – hari untuk anda menghabiskan setiap bab tersebut! Dalam masa kurang 2 jam anda dah sudah boleh menguasai segala rahsianya!

Teknik yang saya kongsi terbukti berkesan DIJAMIN. Ini kerana ianya adalah teknik yang sama digunakan oleh para jutawan dan billionair di seluruh dunia. Saya sendiri telah menggunakan teknik yang sama berulang kali dan kesannya sungguh memberangsangkan.

Kebanyakan teknik, tips dan strategi yang ditunjukkan di dalam panduan ini telah digunakan oleh para usahawan, hartawan, jutawan dan mereka yang berjaya dan telah TERBUKTI mencapai kekayaan kewangan.

Anda boleh bacanya bila-bila masa, dan anda juga boleh printnya..Anda baca, anda terus boleh praktikkan…

Selain itu anda boleh memilih mana – mana teknik yang anda suka untuk bermula. Semua teknik berharga tersebut sememangnya mampu membantu anda dalam langkah pertama menuju kekayaan anda.

Segala pengalaman bersama klien ketika sesi konsultasi, ketika temubual bersama para jutawan dan segala pengetahuan saya dicurahkan dalam ebook ini. Setiap teknik yang ditunjukkan sebenarnya boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja!

Dan 1001 lagi kelebihan ebook ni dapat anda terima… Sebenarnya terdapat banyak lagi kelebihan ebook Rahsia Menjadi Kaya, anda hanya betul – betul mendapat manfaatnya apabila anda telah membacanya berulang-ulangkali.

 

 

"Ebook Pendidikan Kewangan Terbaik Pernah Saya Baca"

 

Saya telah baca habis ebook ini dalam masa 2 jam sambil membuka notepad dan menulis isi-isi penting ebook ini dengan khusyuk.

Ternyata, inilah ebook pendidikan kewangan terbaik yang pernah saya baca. Saya pasti akan gunakan kesemua ilmu yang diajar dalam ebook ni dengan segera.

Bagi anda yang sedang berusaha untuk menjana pendapatan online dan offline, baca ebook ini terlebih dahulu kerana minda anda akan terbuka dan dapat melihat jelas arah mana sebenarnya kekayaan yang harus anda tujui. Tahniah Thinkerich!

Ikhlas,


Bearnerd Bondly
Usahawan Internet & Programmer
http://www.bearnerd.com

 

 

Tapi, Ebook Ini Bukan Untuk Semua Orang...


Siapakah Yang Tidak Patut Dapatkan ebook Ini?

 

Jika anda seperti yang disebutkan di bawah, anda tak perlu dapatkan ebook ini.

Mahu Cepat Kaya Tetapi Malas Berusaha...


Sekadar Suka-Suka Nak Baca Tapi Malas Bertindak...

Suka Berada Dalam 'Zon Selesa'...Biar 'Papa Asal Bergaye..'


Suka Skim Cepat Kaya, Dan Tidak Mahu Belajar Cara Yang Betul...

 

 

TETAPI, Jika Anda Salah Seorang Berada Di Dalam

Situasi Di Bawah:

 

Keliru Dengan Pendapat & Nasihat Kewangan Yang Diterima Sebelum ini...


Tiada Kemahiran Asas Pengurusan Kewangan...


Terlalu Banyak Maklumat Kewangan Percuma Yang Tak Pasti Kesahihannya


Masih Gagal Menguruskan Wang Biarpun Dah Banyak Belajar Hal Kewangan

 

Sudah Terlalu KECEWA Dengan Keadaan Kewangan Semasa


Maka anda wajib meneruskan bacaan anda sehingga tamat dan fikirkan sesuatu mengenainya...

 

 

"Ebook Ini Bukan Mengajar Bagaimana Tetapi Apa Yang Perlu..."

 

Ebook ini bukan mengajar bagaimana tetapi apa yang perlu dilakukan bagi membina kekayaan. Jadi anda perlu melakukan setiap perkara yang diajar melalui ebook ini untuk fokus terhadap proses membina kekayaan.

Kekayaan dinilai bukanlah berdasarkan kepada jumlah pendapatan yang diterima tetapi berapa banyak aset dan wang yang disimpan.

Jadi penekanan kepada tabiat berbelanja melalui ebook ini dapat membantu anda membuat check and balance adakah tabiat berbelanja anda hari ini menepati tabiat berbelanja golongan yang berusaha membina kekayaan.

Beberapa perkongsian dari penulis melalui ebook ini pastinya membantu anda membina mindset kekayaan yang sememangnya penting untuk membina kekayaan yang anda inginkan, sekiranya ilmu yang anda perolehi ini disusuli dengan TINDAKAN yang benar.

Tahniah kepada saudara Khairulnahar, atas perkongsian melalui ebook ini.

Terima kasih.

Linn
http://www.rahsiamagnetduit.com

 

 

 

 

"Ya, Khairulnahar, Saya Berminat Untuk Mengetahui Dan seterusnya Menguasai RAHSIA & Ilmu Kekayaan Yang SEBENAR!

 

Jadi, Bagaimana Nak Dapatkan Ebook Ini?"

 

Nanti dulu, sebelum anda mendapatkan Ebook Rahsia Menjadi Kaya, saya ada tawaran FREE GIFT yang Berbaloi-Baloi khas untuk anda!

Sekiranya anda mendapatkan ebook Rahsia Menjadi Kaya dalam masa 24 jam dari sekarang, saya akan hadiahkan anda bukan satu tapi 2 BONUS percuma, khas untuk anda!

Ada di antaranya adalah rahsia sulit dan amat MAHAL untuk didedahkan. Tetapi saya ambil keputusan untuk bagi anda FREE jer jika anda tempah hari ini sahaja!

Ini kerana saya lihat anda betul-betul bersemangat mahu memulakan kehidupan baru dan menjana kekayaan untuk diri sendiri dan keluarga.

Lihat free gift berharga yang saya berikan ini..

 

 

BONUS 1

7 Tindakan Paling Berkesan Untuk Menjadi Kaya

Berharga RM40.00 PERCUMA

Ini merupakan pelengkap kepada Ebook Rahsia Menjadi Kaya. Ilmu pengetahuan, strategi, teknik dan prinsip kekayaan tidak akan membawa sebarang makna tanpa adanya tindakan. Yang paling penting tindakan itu juga mestilah terbukti berkesan.

Melalui panduan ini anda akan ditunjukkan 7 tindakan yang paling berkesan yang boleh anda laksanakan untuk memudahkan anda mencapai kekayaan. Ini merupakan tindakan yang MESTI anda lakukan jika serius mahu jadi kaya!

Untuk itu, anda mesti REBUT TAWARAN ini SEKARANG!

 

 

BONUS 2

Lahirnya Seorang BILLIONAIRE

Berharga RM40.00 PERCUMA

Melalui Panduan ini, anda akan mengenali seorang individu yang tidak memiliki kelulusan yang tinggi tetapi kini berjaya menjadi kaya raya sehingga bergelar BILLIONAIRE! Siapakah beliau?

Dengan hanya berkelulusan SPM, bagaimana beliau boleh mencapai tahap kekayaan yang sungguh menakjubkan? Ikuti perjalanan kisah hidup beliau dan ketahui rahsia kekayaan beliau melalui ebook ini! Jangan biarkan rahsia ini hanya diketahui oleh orang lain sahaja. Anda juga patut ketahui rahsianya...

Jadi jika sekiranya anda benar-benar mahu mengurus kewangan dan menjana kekayaan, jangan tunggu lagi kerana ebook inilah yang anda amat perlukan sekarang!

Sayangnya jika anda lambat ambil tindakan, saya bimbang anda akan terlepas untuk mengetahui rahsia ini buat selamanya.

Ini kerana saya terpaksa menghadkan kuota jualan panduan rahsia ini dalam jumlah yang terhad. Sebabnya hanyalah satu!

Sesuatu rahsia biarlah kekal menjadi rahsia, jika anda tidak mahu tahu tentangnya.

Adakah anda mahu membiarkan rahsia ini hanya dimiliki oleh orang lain selain daripada anda, dan suatu hari nanti anda akan MENYESAL seumur hidup, kerana terlepas untuk membuat keputusan BIJAK untuk mendapatkan panduan rahsia ini?

Baiklah bagi memberikan keyakinan dan jaminan buat anda, maka saya dengan ini bersetuju memberikan anda jaminan 60 hari wang dikembalikan (sudah tentu anda perlu praktikkannya dahulu) jika anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan ebook ini dan mendapati ianya tidak memberikan sebarang ilmu dan manfaat buat diri anda...

 

* Pulangan wang dijamin!

Jadi dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma..

RM232

RM159

RM80

RM60

Terhad Untuk 100 13 Pembeli Terawal Sahaja Lagi

& Selepas Kuota Jualan Mencukupi , harganya akan dinaikkan pada

harga asal atau MUNGKIN

Jualan DITUTUP Selama-lamanya!

 

CEPAT MILIKINYA SEKARANG!!!

Ingat! Tawaran Ini Hanya Sekejap Saja..Siapa Cepat Dia Dapat...

(klik gambar di atas untuk ke ruangan pembelian)

 

Apa Kata Mereka Yang Telah Memilikinya...!

 

 

Baiklah, sebagai membalas kesungguhan dan minat yang anda tunjukkan kerana membaca sehingga ke baris ini, maka saya dengan berbesar hati ingin menghadiahkan buat anda Siri Pertama, Panduan Pengurusan Kekayaan - Rahsia Menjadi Kaya melalui ebook berjudul 'Bagaimana Anda Boleh Menjadi Kaya' secara PERCUMA! 

Sila masukkan nama dan email anda dibawah bagi mendapatkan Ebook Eksklusif di bawah secara PERCUMA!, sebelum saya ubah fikiran dan menjualnya semula di pasaran pada harga RM37!.

Selepas itu anda juga bakal menerima tip - tip & strategi -strategi yang akan dapat membantu anda merubah masa depan kewangan anda untuk hidup lebih berjaya dan kaya!

Nama Anda :

E-Mail Anda :

 

"Kami Juga Benci SPAM. Your Details Are Secured & Confidential"

 

Anda Masih Teragak-Agak Untuk Mendapatkan Ebook Ini?

Mungkin anda kata harga yang saya letakkan sangat mahal. Itu perkara biasa yang saya dengar. Selalu sangat dah saya terima email daripada mereka yang berminat nak tahu pasal kekayaan dan kewangan tetapi terlalu sayangkan duit, takut untuk laburkan sedikit wang bagi mendapatkan ilmu yang berharga!

Jika sekiranya anda merasakan pelaburan RM60 sekali seumur hidup untuk menjadikan diri anda kaya, sesuatu yang mahal, baik lupakan ajelah hasrat anda untuk jadi kaya.

Teruskanlah kehidupan anda seperti biasa dan lakukanlah kesilapan demi kesilapan yang akan membuatkan orang lain bertambah untung manakala anda terus menerus hidup dalam kerugian dan kesempitan hidup!

Cuba anda lihat berapakah jumlah keseluruhan tawaran hebat yang telah saya tawarkan semata-mata untuk membantu anda menjadi kaya.

Lihat berapakah HARGA ASAL ebook Rahsia Menjadi Kaya dan bonusnya sekali?

Bandingkan penjimatan yang dapat anda lakukan. Saya tawarkan semua ini semata-mata untuk membuatkan sesiapa sahaja mampu untuk memilikinya!

Ebook RAHSIA MENJADI KAYA

RM80

Ebook 7 TINDAKAN PALING BERKESAN UNTUK MENJADI KAYA

RM40

Ebook LAHIRNYA SEORANG BILLIONAIR

RM40
JUMLAH KESELURUHAN
RM160

 
Ya… nilainya adalah sebanyak,

RM 160.00

Tetapi Anda Tidak Perlu Melabur Sebanyak Itu Untuk Mendapatkan Kesemua Produk Tersebut Di atas, Milikinya dengan harga ...

RM 160.00

RM 80.00

RM 60.00 SAHAJA

(Diskaun RM100 Untuk Masa TERHAD Sahaja)

Ya, Miliki Ebook Ini Agar Anda Dapat Menguasai Kekayaan Sebenar!

 

Adakah Ianya Terlalu Besar Untuk Anda Jadikan Modal Pelaburan Awal Untuk Membantu Anda Menjadi Kaya?

 

Baiklah, jika anda merasakan ianya masih satu nilai yang amat besar bagi diri anda, saya ingin bertanya pada anda...


Adakah anda ingin merubah kehidupan anda dengan menjana kekayaan dan hidup bahagia?

Pasti anda kata YA! Hanya kata semata-mata, tiada hasilnya..

Berkata 'Ya'! Memang mudah!

Apa yang dikatakan perlulah disertakan dengan tindakan. Anda perlu ada matlamat untuk mencapainya, dan tindakan pertama adalah – miliki ebook ini hari ini juga..


Berapa banyak yang anda sanggup melabur untuk ilmu
?

Sesuatu yang agak melucukan, anda mahu jadi kaya tetapi takut untuk laburkan sedikit wang untuk dapat lebih banyak wang! Jika pelaburan ilmu serendah ini pun anda kedekut, usah mimpikan untuk dapatkan hasil yang berkali-kali ganda pulangannya.

Pakar ada berkata “Berapa Yang Anda Sanggup Labur Untuk Ilmu Untuk Jadi Kaya? RM100? RM1,000? RM10,000, RM100,000, RM1,000,000?

Fikirkanlah..Tahukah anda, semasa saya mula - mula mencari dan cuba membongkar prinsip-prinsip, teknik-teknik dan rahsia-rahsia kekayaan ini, saya telah menghabiskan beribu-ribu ringgit, masa dan tenaga untuk menemui apa yang telah saya kongsikan dalam ebook Rahsia Menjadi Kaya ini...

Hari ini anda memang beruntung ..tak perlu habiskan wang, masa dan tenaga sebanyak itu!

 

Sanggupkah anda habiskan ribuan ringgit untuk dapatkan bermacam-macam buku, ebook, menghadiri seminar, mengikuti program Perancang Kewangan Bertauliah?

Itu belum tentu anda faham selepas membaca buku-buku, ebook-ebook, dan program yang kebanyakan dalam bahasa inggeris sepenuhnya. Kini saya permudahkan serta dedahkan dan kongsikan apa yang saya pelajari dalam bahasa melayu sepenuhnya dengan susunan bahasa yang lebih mudah.

Kebanyakan buku ditulis berdasarkan teori dan informasi semata-mata, bukannya penyelesaian sebenar..Anda masih mahu buang masa dan tenaga mencari maklumat dan jawapan kepada penyelesaian kewangan anda melalui internet, buku mahu pun ebook kewangan lain? Teruskanlah...

Jika berjaya tak mengapa, kalau gagal? Kenapa perlu buang masa ?

Masa itu kan emas! Memang terdapat banyak panduan kewangan percuma yang boleh dijumpai diinternet, tapi jika anda rasa ianya membantu anda mengurus kewangan dengan baik...teruskanlah!

Orang lain dah boleh mula mempraktikkan ilmu kekayaan yang dipersembahkan dalam ebook ini, anda pula habiskan masa bertahun-tahun untuk mengurus kewangan dan belum tentu berjaya dapat jadi kaya! Orang lain dah hidup senang lenang anda masih lagi merintih hidup dalam kesempitan!


Anda mahu belajar secara terus (personal coaching) dengan pakar kewangan atau dapatkan khidmat nasihat kewangan mereka.?

Sila sediakan wang yang banyak untuk bayar setiap sesi rundingan bersama mereka...Tahukah anda khidmat runding kewangan oleh Perancang Kewangan Profesional dikenakan caj mencecah 4 angka bagi setiap sesi rundingan?

Saya pernah melihat satu bentuk laporan yang mengandungi beberapa helai muka surat dikenakan yuran sebanyak RM6,000 hanya untuk membuat analisis kedudukan kewangan klien seperti 'net worth' atau nilai aset/harta, kedudukan hutang, aliran wang tunai, dan pembentangan kedudukan kewangan keseluruhan!

Hari ini anda amat beruntung! Kenapa saya kata begitu? Sebab untuk satu-satu sesi konsultasi bersama saya, caj RM100 untuk satu jam dikenakan kepada klien saya, tapi hari ini untuk dapatkan kesemua ilmu kekayaan ini, saya berbesar hati untuk tawarkan pada harga mampu milik untuk anda.

Jadi, anda tak perlu keluarkan sebegitu banyak wang untuk mendapatkan semua rahsia kekayaan yang saya bongkarkan kepada klien-klien saya sebelum ini.

Tetapi INGAT! Hanya untuk masa dan kuota TERHAD sahaja! Sebaik kuotanya, mencukupi, saya akan terus TUTUP jualannya tanpa sebarang notis lagi!

 

Berapa banyak wang yang anda telah habis semenjak dari sekolah rendah sehingga masuk U, puluhan ribu sudah dikeluarkan oleh orang tua anda...persoalannya sekarang dengan kelulusan akademik yang anda dapat itu, adakah ianya dapat membantu anda hidup kaya?

Untuk ilmu yang menunjukkan anda RAHSIA kekayaan yang sebenar kurang dari RM100 ini adakah anda masih berkira?

Ya, kenapa masih teragak-agak lagi..

Dengan ebook ini, ianya bakal merubah masa depan kewangan dan kehidupan anda selepas ini. Sedarlah, hanya anda yang mampu merubah ‘kisah hidup’ anda, bukannya saya atau orang lain!

 

Jaminan 60 Hari Wang
Dikembalikan Sekiranya Anda
Tidak Berpuas Hati!

Bersama tawaran hebat ini, saya juga memberi jaminan selama 60 hari, wang anda akan dikembalikan sekiranya masih tidak berpuas hati dengan isi kandungannya dengan syarat anda telah praktikkannya dan mendapati tiada sebarang ilmu dan manfaat yang anda perolehi dari panduan ini..

"Tunggu Apa Lagi?"

Milikinya sekarang! Jangan buang masa anda mencari pelbagai teknik pengurusan kewangan dan kekayaan yang anda sendiri tidak pasti samada ianya betul atau tidak.

Lebih banyak anda mencuba teknik yang tidak pasti keberkesanannya, lebih banyak wang anda dibazirkan begitu sahaja. Jangan bazirkan wang anda tak tentu pasal!

Buat tempahan hari ini dan anda boleh terus praktikkan setiap ilmu, idea, strategi dan teknik kekayaan yang dinyatakan dalam ebook ini!

Tapi JANGAN PERCAYA CAKAP SAYA, Dapatkannya dulu, dan anda boleh nilaikannya sendiri...

Jujur saya katakan jika cerita saya terbitkan ebook ini sampai kepada jutawan yang saya kenali sebelum ini dan para klien saya yang selama ini dah hidup mewah dengan caj yang tinggi dikenakan pada mereka, saya pasti akan ada di antara mereka yang marah kerana saya membocorkan RAHSIA ini bulat-bulat pada anda dengan harga yang LEBIH RENDAH daripada apa yang mereka bayar kepada saya sebelum ini.

Mungkin juga saya akan dipanggil gila glamour kerana membuat sesuatu yang extravaganza buat anda! Tahukah anda mereka berhabis ribuan ringgit dan beberapa kali jatuh menyembah bumi sebelum mereka berjaya dan alih-alih saya bocorkan pada anda begitu sahaja... .

Dan saya rasa anda wajib GRAB peluang ini sekarang juga sebelum RAHSIA ini terus menjadi RAHSIA selamanya...

 

Sebenarnya, terlalu banyak perkara yang saya sentuh dan kongsikan dalam ebook Rahsia Menjadi Kaya ini.

Ilmu yang saya sampaikan amat berguna jika anda ingin menjadi kaya atas landasan yang betul, agar anda tak dihimpit dengan masalah kemiskinan di kemudian hari.

Ketahuilah, sekirannya anda ingin hidup kaya dan berjaya? Anda perlu ilmu kekayaan dan kewangan sebenar bukan melalui jalan singkat menyertai skim cepat kaya, main nombor ekor, pecah amanah, rasuah, dan sebagainya!

Masalahnya ialah, adakah anda jenis yang bertindak dengan pantas untuk dapatkan ilmu, teknik dan strategi penyelesaian kekayaan yang sebenar?

Harus diingat kuota adalah terhad dan bila-bila masa sahaja ianya akan ditarik balik serta -merta. Jangan biarkan hidup anda dalam kemiskinan dan seterusnya mewariskannya pula kepada keluarga anda!

Itukah yang anda mahukan?

Jika tidak! Bertindak sekarang!

Ingat! Apa Yang Ditawarkan Ini Adalah Panduan RAHSIA Dan Ianya Akal Kekal Menjadi Rahsia Jika Anda Tak Buat Keputusan Untuk Mendapatkannya Sekarang Juga!

Saya Yakin Dan Percaya, Anda Pasti Tidak Mahu Melepaskan Peluang Yang Entah Bila Lagi Akan Muncul Dalam Hidup Anda Selepas Ini...Jadi Ada Baiknya Anda...

Dapatkan Sekarang Sebelum Jualannya DITUTUP Buat Selama-lamanya...

(klik gambar di atas untuk ke ruangan pembelian)

Fast Action, Fast Result!

It's now or never! Peluang hari ini perlu diambil hari ini!

 

Ikhlas,

Thinkerich
Khairulnahar a.k.a Thinkerich

Blogger Motivasi Kekayaan, Kewangan & Peribadi
www.PemikirKaya.com

Pengarah Urusan & Perunding Utama
www.AkademiWang.com

Penulis Ebook Kewangan #1 Malaysia
www.KewanganPeribadi.com

P.S. Ingat! Anda ada jaminan kepuasan pelanggan selama 60 hari. Jika anda tidak berpuas hati dengan kandungan ebook Rahsia Menjadi Kaya, wang anda akan saya kembalikan dengan syarat anda telah praktikkan apa yang diajar. Miliki Sekarang!

P.S.S Apa yang dinyatakan dalam ebook ini adalah perkara yang sama yang saya tunjukkan kepada klien saya sebelum ni dan dikenakan caj sebanyak RM100 sejam. Tapi untuk masa dan kuota terhad, anda boleh milikinya dengan harga jauh lebih rendah daripada tu. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini yang entah bila lagi akan ditawarkan kepada orang ramai? Tempah Sekarang!

P.S.S.S. Saya tidak dapat memberikan jaminan yang ebook ini akan dapat dijual sepanjang masa. Ada kemungkinan saya terpaksa TUTUP jualan jika keadaan tak mengizinkan dengan SERTA MERTA tanpa sebarang notis. Jika ianya berlaku, sebarang email-email pujukan dan rayuan tidak akan dilayan sama sekali! Jadi Dapatkan Sekarang Juga!

 

 

 

* JAMINAN PULANGAN WANG 60 HARI
Dengan setiap pembelian E-Book “Rahsia Menjadi Kaya” ini, anda akan dilindungi dengan JAMINAN PULANGAN WANG 100% selama 60 hari dari tarikh pembelian anda jika anda tidak berpuas hati dan mendapati yang ebook ini tidak langsung memberikan sebarang ilmu dan manfaat kepada anda. Kami akan memulangkan semula wang anda, dan anda boleh menyimpan ebook ini dan kesemua bonus yang telah anda terima. Sila ambil maklum, jaminan ini hanya terpakai jika anda telah berusaha bersungguh-sungguh membaca, memahami dan mempraktikkan apa yang disampaikan melalui panduan ini. Ebook ini adalah sebuah panduan dan tiada jaminan ianya akan memberikan hasil yang sama kepada setiap pembaca. Namun begitu, apa yang kami dapat katakan, anda pasti akan berpuashati dengan isi kandungan ebook ini!