Siapa Saya?

 

 

 

 

Baiklah, sebelum kita pergi lebih jauh, ada baiknya saya kenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Khairulnahar Jamaluddin. Ramai yang panggil saya dengan nama KJ sahaja. Pendek, Ringkas dan Mudah diingati.

 

Ops, sebelum ada yang tersalah faham, saya bukanlah pendek tapi orang putih kata 'Tall & Handsome' orangnya. Panggilan saja yang pendek ye! Yang lain semuanya panjang :)

 

Ok, bagi yang belum mengenali diri ini, saya adalah seorang Jurulatih Kejayaan & Kewangan Peribadi. Kepakaran saya adalah membantu individu mencapai impian hidup melalui pengurusan kewangan peribadi yang sangat Mudah, Praktikal dan Berkesan!

 

Saya juga merupakan salah seorang Registered Financial Planner (Affiliate RFP, MFPC) dan Certified NLP Practitioner (NFNLP, Florida USA). Tugas utama saya adalah melatih dan membimbing sesiapa sahaja yang mempunyai impian untuk hidup Kaya & Berjaya!

 

Saya juga adalah pengasas kepada Portal:

 

Blog Motivasi & Kekayaan - www.PemikirKaya.com

 

Web Pendidikan Kewangan Peribadi - www.AkademiWang.com

 

Minisite Ebook-Ebook Kewangan Peribadi - www.KewanganPeribadi.com

 

 

 

 

Kenapa Perlu Jadi Kaya?

Sebenarnya ramai yang hanya bercita-cita mahu jadi kaya, sebab itulah lahirnya lagu "KALAU AKU KAYA"!

Hakikatnya hidup di dunia hari ini, kita semua MESTI buat keputusan untuk jadi Kaya! Tak ada 'kalau-kalau' lagi dah!

 

Sebabnya kenapa?

 

Semua sedar, hari ini kita tak lagi boleh hidup bergantung pada SUBSIDI selamanya, sebab satu demi satu subsidi ditarik balik oleh kerajaan bagi menampung perbelanjaan ekonomi negara yang semakin meningkat setiap tahun. Bila tak ada subsidi sudah pasti harga barangan dan perkhidmatan meningkat. Bila harga meningkat sudah pasti kita perlukan lebih banyak wang! Jadi nak tak nak kita mesti jadi kaya! Kalau tak kita akan jatuh miskin!

 

Hari ini kita juga terpaksa bayar harga barangan & perkhidmatan pada harga yang lebih tinggi daripada sebelumnya kerana adanya GST! Sekali lagi kita perlukan lebih banyak Duit untuk mendapatkan barangan & perkhidmatan! Bagaimana jika kita masih berada ditakuk lama? Percayalah pada masa depan dengan ekonomi yang semakin mencabar, tiada lagi golongan pertengahan yang kebanyakan terdiri daripada pekerja makan gaji. Golongan ini hari demi hari akan pupus dan bakal menjadi golongan miskin!

 

Bila situasi ini berlaku, dunia hanya akan dihuni oleh dua golongan sahaja, Golongan KAYA dan Golongan MISKIN! Apa akan jadi kepada anda yang kini berada dalam golongan PERTENGAHAN jika masih belum buat keputusan yang sepatutnya? Anda hanya ada 2 pilihan, sama ada ingin jatuh MISKIN atau bangkit menjadi KAYA!

 

 

 

 

Adakah Dengan 'Makan Gaji' Masih Boleh Jadi Kaya?

Ini satu persoalan yang sangat menarik! Sebenarnya di luar sana terdapat sebilangan kecil Pekerja Makan Gaji yang hidup Kaya -Raya tanpa diketahui umum. Bahkan ramai yang beranggapan kerja makan gaji ni hanya sekadar cukup-cukup makan aje! Yelah bak kata pepatah, 'Kais Pagi Makan Pagi, Kais Petang Makan Petang'. Cukup bulan terima gaji, belum sempat sebulan, duit gaji dah habis!

 

Jadi saya nak bagitau kat sini, adalah tak mustahil pekerja makan gaji boleh jadi kaya jika mereka tahu 'Rahsia' bagaimana untuk Bekerja & Menjadi Kaya! Kerja macam biasa, cuma perlu ubah sikit je STRATEGI...selepas itu...TADAAA...semua orang akhirnya boleh menjadi kaya!

 

 

 

 

Mari Saya Tunjukkan Bagaimana Strategi RAHSIA BEKERJA & MENJADI KAYA?

Ya, jika anda tak sanggup lagi untuk hidup cukup-cukup makan selamanya hingga akhirnya jatuh miskin suatu hari nanti, sudah tiba masanya untuk anda buat keputusan bertindak dengan mengetahui Langkah Demi Langkah STRATEGI untuk Bekerja & Menjadi Kaya.

 

Jika selama ini anda ragu-ragu untuk menjadi kaya dengan hanya kerja makan gaji, dan fikir dah tiada harapan untuk penuhi impian menjadi kaya, lebih baik fikirkan semula! Sebabnya hari ini saya telah sediakan satu panduan yang pasti akan mengubah persepsi dan pandangan anda secara automatik.. 

Saya yakin dan teramat pasti tentu anda terkejut kerana "teknik" langkah demi langkah ini begitu mudah sekali tetapi masih ramai yang tersilap langkah dan terjebak dengan perlumbaan hidup bulanan seorang pekerja makan gaji yang hanya kerja cukup bulan bayar bil dan tambah hutang lagi!

 

Saya tak salahkan mereka... mungkin mereka tidak tahu atau belum tahu. Oleh itu...sudah tiba masanya untuk anda tahu "teknik" tersebut hari ini!. - Jangan sampai anda jadi seperti mereka!

Memperkenalkan.. sebuah panduan ISTIMEWA dari saya...

 

 

 

 

 

 

 


"EKSKLUSIF : Rahsia BEKERJA & MENJADI KAYA"
(...kini semua pekerja boleh jadi KAYA...!")

AMARAN :  Panduan ini TERHAD kepada 100 unit yang terawal sahaja!

(ebook ini daam format PDF dan berbahasa Melayu)

 

[Klik Disini Untuk Dapatkan Panduan EKSLUSIF Ini!]

 

 

 

Ambil Masa Kurang Dari 10 Minit Untuk Baca Panduan EKSKLUSIF Saya Ini!"

Benar.. anda hanya perlu luangkan sedikit masa untuk membaca panduan eksklusif ini! Saya tidak menulisnya secara panjang lebar sehingga 100 muka surat (seperti mana kebanyakkan ebook lain) yang akan membuatkan anda bosan.. sebaliknya ianya hanya 37 muka surat yang cukup menerangkan segala-galanya!

Ya! Ianya betul-betul simple dan sempoi... berikut adalah antara intipati isi kandungan panduan eksklusif ini :


Apakah tindakan atau langkah pertama yang MESTI seorang pekerja ambil untuk menjadi kaya?

Ketahui 1 RAHSIA dan langkah Mudah yang amat EFEKTIF ini, yang ramai yang tahu tetapi lebih ramai yang tidak mempedulikannya.

Kenapa anda PERLUKAN 1 teknik Mudah ini yang akan membantu memastikan anda menjadi pekerja yang berjaya dan kaya raya! Semuanya dibongkarkan dalam laporan eksklusif ini!

Apa yang menyebabkan setengah pekerja boleh menjadi kaya dengan mengumpul harta yang banyak sedangkan orang lain hanya cukup cukup makan dengan menanggung bebanan hutang yang bertimbun-timbun?

Apa yang anda JANGAN buat dan mengapa ianya AMAT penting untuk anda patuhi.

BONUS - Saya tunjukkan kepada anda 5 cara untuk menghasilkan pendapatan kedua dengan modal yang sangat minima! Bahkan ada yang langsung tak perlukan sebarang modal! Nak tahu tak?

Tahukah anda tempat terbaik untuk membuat pelaburan bagi seorang yang sibuk bekerja tanpa perlu risau soal kerugian!

Belajar bagaimana nak kumpul duit dan kemudian hanya tunggu masa untuk jadi JUTAWAN!


Saya ingatkan disini. Panduan eksklusif ini bukan ebook SAMPAH atau'omongan kosong' semata-mata, sebaliknya ianya sebuah informasi kewangan yang amat bermanfaat dan berguna kepada semua pekerja yang masih tercari-cari panduan mengurus duit gaji mereka.

 

Apa gunanya jika anda memilki pekerjaan yang bagus, gaji yang bagus tetapi tidak tahu cara yang MAKSIMUM dan EFEKTIF menggunakan duit tersebut untuk membuatkan anda jadi JUTAWAN!

"Bertindak Sekarang Sebelum Tawaran Kuota Yang Berbaki 67 Unit Ini Akan Tamat!"

"Panduan Eksklusif : Rahsia BEKERJA & MENJADI KAYA" merupakan produk informasi berasaskan kewangan yang berkualiti kerana pada ketika ini sangat ramai pekerja yang masih 'tidak tahu' atau 'belum tahu' cara yang betul menggunakan wang gaji mereka!

Anda bukan setakat mendapat panduan eksklusif ini semata-mata, tetapi anda turut mendapat ilmu yang "CUKUP BERHARGA" dengan harga yang tidak masuk akal!

 

 


Baiklah!

Berapakah jumlah pelaburan yang perlu anda buat untuk memiliki panduan eksklusif ini?

Jumlah pelaburan sebenar adalah bernilai RM60...Tapi Tunggu Dulu...!

Namun, bagi memastikan seramai mungkin pekerja berpeluang mengetahui dan seterusnya melaksanakan langkah demi langkah Rahsia BEKERJA & MENJADI KAYA, maka saya dengan berbesar hati membuka peluang kepada anda untuk mendapatkannya pada harga...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hanya RM10.00sahaja!

(Laporan Eksklusif ini hanya tinggal 67 unit lagi.)

(harga yang tidak masuk akal & patut dimiliki segera!)


[Klik Disini Untuk Dapatkan Panduan EKSLUSIF Ini!]

Sanggup tak anda keluarkan modal RM10.00 ini...?

Saya ingin bertanya kepada anda sekarang... Sanggupkah anda mengeluarkan modal sebanyak RM10 untuk memiliki informasi kewangan yang mendedahkan RAHSIA yang bukan RAHSIA lagi iaitu cara paling EFEKTIF bagi pekerja menjadi kaya dan kumpul duit sampai jadi JUTAWAN?

Gila ker? Memang benar saya gila! Biasanya produk informasi yang sebegini harganya berpuluh-puluh ringgit. Tetapi saya benar-benar serius untuk memberikan kesemuanya pada harga RM10.00 sahaja! Murah giler kan?

Tapi... jika anda rasakan RM10 itu terlalu besar untuk anda mendapatkan panduan eksklusif ini yang merupakan produk informasi BERTENTANGAN dengan pendapat-pendapat pekerja - pekerja makan gaji yang MENEGAH anda untuk bercita-cita menjadi kaya, sila tinggalkan laman web ini sekarang!

Saya tidak tahu apa yang hendak dicakapkan lagi.. jangan salahkan saya sekiranya satu hari nanti anda MENYESAL kerana tidak mendapatkan panduan eksklusif ini dari awal-awal lagi.

Saya tidak dapat memberikan jaminan sampai bilakah tawaran ini akan dibuka. Tetapi sebaik sahaja kuota 100 unit tercapai, maka serta merta tawaran ini akan DITUTUP tanpa sebarang notis. Sebarang email-email pujukan dan rayuan tidak akan dilayan sama sekali!

Cara untuk MEMASTIKAN anda menjadi pekerja "KAYA" ialah dengan bertindak pada hari ini juga secara serta merta!

 


[Klik Disini Untuk Dapatkan Panduan EKSLUSIF Ini!]


Semoga berjaya dan menjadi kaya!



KJ


p.s : "Panduan Eksklusif : Rahsia Bekerja & Menjadi Kaya" ini merupakan sebuah laporan yang akan menyelamatkan masa depan kewangan anda daripada jatuh MISKIN pada masa akan datang!

p.p.s : Selepas anda membaca panduan eksklusif ini, anda pasti tidak akan berasa ragu-ragu lagi untuk menjadi kaya dan seterusnya bergelar JUTAWAN suatu masa nanti!!

p.p.p.s : Laporan eksklusif ini amat TERHAD dan ketika ini kuota hanya tinggal sebanyak 67 unit sahaja lagi. 

 

 

 

 

 

 

Sebuah Karya Bermutu Terbitan

 




 

 

Wants to talk

Contact here!